2019 წლის მეორე კვარტლის მონაცემებით, 2018 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები 8%-ით გაიზარდა: ტელეიმედი – 12%-იანი ზრდა; სტუდია მაესტრო – 51%-იანი ზრდა; ტვ პირველი – 52%-იანი ზრდა; ჯი-დი-ესი – 100%-იანი ზრდა; საზოგადოებრივი მაუწყებელი – 39%-იანი ზრდა; სილქნეტი – 11%-იანი ზრდა; რუსთავი2 – 1%-იანი ზრდა; პალიტრა ტვ – 315%-იანი ზრდა. აღნიშნულ ინფორმაციას კომუნიკაციების კომისია ავრცელებს.
კომენტარები