ახლად შექმნილი ცენტრი შინაგან საქმეთა სამინისტროში მიმდინარე სისტემური განახლების მნიშვნელოვანი კომპონენტია.
დაცვის პოლიციის ერთიანი მომსახურების ცენტრის გახსნის შემდეგ, დღეიდან, მოქალაქეებს უკვე საშუალება აქვთ, დაცვის პოლიციის ყველა მომსახურება ერთ სივრცეში მიიღონ.
მოქალაქეთა მომსახურების ცენტრში შესაძლებელი იქნება 30 მდე მომსახურების მიღება: მათ შორის – დაცვის ტექნიკური საშუალებების მოსარგებლე პირისთვის, ხელშეკრულების ნებისმიერი ცვლილების განხორციელება, განაცხადის მიღება/ცვლილება, მომსახურების დროებითი შეჩერება და შეწყვეტა; GPS მომსახურების განაცხადის მიღება და მომხმარებლის დეტალურად ინფორმირება; საპოლიციო ძალით დაცვის ხელშეკრულების გაფორმება; დაცვა-გაცილების მომსახურების ყველა საჭირო დოკუმენტაციისა და ინფორმაციის უმოკლეს ვადაში მიწოდება; პირადი დაცვის აყვანა, ტარიფების გაცნობა და საჭირო აპლიკაციების ადგილზე შევსება, ინკასაციის მომსახურებაზე ხელშეკრულების გაფორმება და პირადი კონსულტაცია.
დღემდე, დაცვის პოლიციის სერვისებით სარგებლობისთვის მოქალაქეს უწევდა რთული პროცედურების გავლა, რაც გულისხმობდა ერთი მომსახურების მისაღებად სხვადასხვა ადგილზე მისვლის აუცილებლობას. სწორედ აქედან გამომდინარე, მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, გაიხსნა მომსახურების ცენტრი, სადაც ფიზიკური და იურიდიული პირებისთვის დაცვის სერვისით სარგებლობისთვის ყველა საჭირო პროცედურა ერთ თანამედროვე სივრცეშია ხელმისაწვდომი.
დაცვის პოლიციაში განხორციელებული რეფორმა მხოლოდ თბილისს არ ეხება. დედაქალაქში გახსნილი მომსახურების თანამედროვე ცენტრის პარალელურად, საქართველოს ყველა რეგიონულ სამმართველოში სერვისცენტრის თითო წარმომადგენელი იმუშავებს.
შსს-მ დაცვის პოლიციის დეპარტამენტის სერვისის გაუმჯობესების მიზნით ერთიანი მომსახურების ცენტრი გახსნა
2019/07/31 10:01:15
კომენტარები
ნანახია: 816 ჯერ