ამ მატერიალურ-ტექნიკური ბაზით საუბარიც კი ზედმეტია რაიმე კონკურენციის გაწევაზე, – ამის შესახებ საზოგადოებრივი მაუწყებლის გენერალურმა დირექტორმა ვასილ მაღლაფერიძემ ჟურნალისტებს ბორდის წევრებთან შეხვედრის შემდეგ განუცხადა.
ვასილ მაღლაფერიძეს მიაჩნია, რომ საზოგადოებრივი მაუწყებლის წარმატება და ეფექტურობა უნდა შეფასდეს, თუ როგორ დაიკავებს ის რეიტინგებში ადგილს.
”როდესაც ვსაუბრობთ ტელევიზიის კონკურენტუნარიანობის გაზრდაზე, თუ ამ მედიაბაზარზე კონკურენციაში უნდა შევიდეს საზოგადოებრივი მაუწყებელი, ამ მატერიალურ-ტექნიკური ბაზით საუბარიც კი ზედმეტია რაიმე კონკურენციის გაწევაზე. ვინც ოდნავ იცის ტელებიზნესი როგორ წარმოებს, ეს არის 10 წლის წინანდელი, ჩამორჩენილი მატერიალურ-ტექნიკური ბაზა. მაგრამ, თუ სხვა გზა იქნება არჩეული საზოგადოებაში, ეს სხვა გზა იქნება”, – განაცხადა ვასილ მაღლაფერიძემ.
მისივე თქმით, ტელევიზიების სამუშაოს ეფექტურობა იზომება სარეკლამო ბაზარზე წილის მოპოვებით, რასაც რეიტინგი განსაზღვრავს.
”მე მიმაჩნია, რომ საზოგადოებრივი მაუწყებელი მართალია რეკლამაზე არ არის დამოკიდებული, მაგრამ მისი მუშაობის წარმატება და ეფექტურობა უნდა შეფასდეს როგორ დავიკავებთ ამ რეიტინგებში ჩვენს ადგილს. თუ იქნება სხვა ხედვა წარმოდგენილი მერე ვილაპარაკოთ სხვაზე. მე ახლაც ასე ვფიქრობ, რომ ამის სხვა მექანიზმი არ არსებობს”, – განაცხადა ვასილ მაღლაფერიძემ.