კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის ანალიზის შედეგებს, რომელიც წინასაარჩევნოდ ტელევიზიებით პოლიტიკური რეკლამების გაშუქებას ეხება, პოლიტოლოგი ზაალ ანჯაფარიძე ეხმიანება.
“ძალიან მრავლისმთქმელი კვლევაა მათ შორის საარჩევნო პერიოდში რ-2-ს “საქმეთა საგმირონზეც.
წინასაარჩევნო პერიოდში რუსთავი 2–მა უფასო პოლიტიკური რეკლამის ლიმიტები გაზარდა, რისი ვალდებულებაც მოქმედი კანონმდებლობით არ ჰქონია (აღნიშნული საკითხით სახელმწიფო აუდიტის სამსახური დაინტერესდა)
რ-2მა “საკუთარ კანდიდატ” გრიგოლ ვაშაძეს, კანონით გათვალისწინებულ უფასო პოლიტიკური რეკლამის ლიმიტს მიღმა, დაახლოებით – მილიონზე მეტი ლარის ღირებულების რეკლამა უფასოდ მისცა. თუმცა, ბოლო დროს რ-2 მგონი აღარც მალავს რომ პარტიული ტელევიზიაა.
და კიდევ, ღარიბ საქართველოში, სადაც ბავშვები შიმშილობენ და ა.შ. საარჩევნო სუბიექტების მიერ ფასიანი და უფასო პოლიტიკური რეკლამების საერთო ღირებულებამ
ჯამში დაახლოებით – 38 მილიონი ლარი შეადგინა!!!”, – წერს ანჯაფარიძე.