ცნობილი პიანისტი ხატია ბუნიათიშვილი წლების განმავლობაში ექსპრეზიდენტ მიხეილ სააკაშვილის მხარდამჭერად მიიჩნეოდა. შთამბეჭდავი იყო 2011 წელს ანაკლიის ხიდის გახსნის დროს, მის მიერ შესრულებული პერფორმანსი.
“მიხეილ სააკაშვილი გენიოსია“ – ამბობდა 2017 წელს ერთ-ერთ აქციაზე თბილისში ბუნიათიშვილი. როდესაც ექსპრეზიდენტი უკრაინაში დააპატიმრეს, ბუნიათიშვილმა სააკაშვილის დაკავების ამსახველი ფოტო და ორენოვანი ტექსტი გამოაქვეყნა, რომელშიც პოლიტიკოსს მიმართავდა: “Stay strong, Misha! You have to win because you are right! (მიშა, გამაგრდი! შენ უნდა გაიმარჯვო, რადგან შენ მართალი ხარ!”) – წერდა პიანისტი “ფეისბუქის” პირად გვერდზე.
49 – ე დღეა მიხეილ სააკაშვილი შიმშილობს, მაგრამ ამჯერად პიანისტის მხრიდან არცერთი მხარდამჭერი მესიჯი და ვიდეო არ გვინახავს. როგორც ჩანს, ამ ფაქტმა ექსპრეზიდენტის მხარდამჭერები ძალიან შეაწუხა და ოფიციალურ გვერდზე კომენტარებში მოუწოდეს, რომ სააკაშვილის მიმართ მხარდაჭერა გამოეცხადებინა, თუმცა კომენტარები “ფეისბუქგვერზე” მომენტალურად იშლებოდა და მომხმარებლებს ბლოკავდნენ.
სააკაშვილის მხარდამჭერების აზრით, ბოლო დროს ხატია ბუნიათიშვილი და სალომე ზურაბიშვილი ძალიან დაახლოვდნენ და ეს სიახლოვე 2017 წლიდან იწყება, როდესაც ხატიამ წინანდალში კონცერტი გამართა. 13 ოქტომბერს, ჟენევის “ვიქტორია ჰოლში სალომე ზურაბიშვილი კიდევ ერთხელ დაესწრო ქართველი პიანისტის სოლოკონცერტს და ამის ამსახველი ფოტო სოციალურ ქსელში გამოაქვეყნა.
“ერთმანეთის მიყოლებით ეს ორი სტატუსია ნიუსფიდში. მგონი, ყველაფერი ნათქვამი და გასაგებია“, – წერს ნიკა გვარამია სოციალურ ქსელში და პიანისტების, ლიზა ბათიაშვილისა და ხატია ბუნიათიშვილის ოფიციალური გვერდების ბოლო სტატუსებს აქვეყნებს.
ფოტოზე ვკითხულობთ:
ლიზა ბათიაშვილი:
“საქართველო ნამდვილ ჯოჯოხეთს გადის. არ ვიცი როგორ ვიყო, როგორ ვიმუშაო…. მხოლოდ იმის იმედი შემიძლია მქონდეს, რომ სამართლიანობა იქნება”.
ხატია ბუნიათიშვილი: “მალე მიუნხენში – 23 ნოემბერს, მოუთმენლად ველი…” (მუსიკოსს კონცერტი აქვს – ავტ.)
ნიკა გვარამიას მიერ გამოქვეყნებულ სტატუსს უამრავი ადამიანი გამოეხმაურა:
ნათია ჭკუასელი: “სალომე შეხვდა ზურაბიშვილს პარიზში და დაუახლოვდა მაშინ, როდესაც ახალი დანიშნული იყო ის ქალი პოსტზე და მისი ძალით მოთრევის ბრაზი ძაან მძაფრი იყო საზოგადოებაში”.
რუსუდან ვაშაკიძე: “მგონი, “ქოცი” ადმინი ჰყავს. ეჭვი მაქვს აკონტროლებდეს თავის ფბ-ს და კონცერტის წინ პოლიტიკურ ნიუსებს. არ ვიცავ, მაგრად მეწყინა, იმდენი გულები და სიყვარულები ვუხსენით, ანუ როგორც მსმენელსაც გვკარგავს? დედამისი ძაან აქტიური იყო ფბ-ზე და ისიც გაქრა?”
ნიკა მაჭუტაძე: “არადა, როგორ გადაიხსნა ვენები ყველამ ჩემს ბაბლში, როცა ელისო ვირსალაძემ აბსოლუტური ჭეშმარიტება თქვა ხატიაზე”.
მარინა ხორავა: “სულ თავიდანვე ვიყნოსე ეგ გოგო და არც არასდროს მეპიტნავებოდა… აქაც ვიკითხე ერთ-ერთ პოსტზე სადაა-თქო. ჩემს კედელზე მუდამ ვდებ წარმატებულ საამაყო ადამიანებზე ხან ფოტოებს და ხან ნიუსებს. არასდროს გამიზიარებია ამ ადამიანზე არაფერი, ჩემი ინტუიცია არასდროს მღალატობს ასევე სხვებთან მიმართებაშიც, რომლებსაც ხალხი აღმერთებდა და აღმერთებს”.
მანანა მეფარიშვილი: “დედამისი სალომეს დაქალია, ასე რომ მარჩიელობა არაა საჭირო”.
“რაც ხატია ბუნიათიშვილის თავს ხდება, ჩემთვის არის სრულიად ამაზრზენი. მიუხედავად იმისა, რომ მეც მაკვირვებს მისი დუმილი ასეთ ცალსახა თემაზე, ჩემთვის ბიოლოგიურად მიუღებელია ის კამპანია, რაც მის წინააღმდეგ აგორდა. თანაგრძნობის დაძალება ძალიან ცუდია”, – წერს “ფეისბუქის” პირად გვერდზე “ტაბულას” დამფუძნებელი თამარ ჩერგოლეიშვილი.
ხატია ბუნიათიშვილი წლებია პარიზში ცხოვრობს, იგი საქართველოსა და საფრანგეთის მოქალაქეა. პიანისტი ორჯერ გახდა ერთ-ერთი ყველაზე პრესტიჟული ჯილდოს Echo Klassik-ის ლაურეატი – 2012 წელს ფერენც ლისტის ალბომისთვის და 2016 წელს ალბომისთვის “კალეიდოსკოპი”, რომელშიც შევიდა მუსორგსკის, რაველისა და სტრავინსკის ნაწარმოებები.
შეგახსნებთ, 2020 წელს, “Youtubeარხზე” გადაცემაში “Ещё не Познер” ცნობილმა ქართველმა პიანისტმა, ელისო ვირსალაძემ ხატია ბუნიათიშვილზე განაცხადა:
“უდაოდ, ძალიან ნიჭიერია, მაგრამ რასაც ის აკეთებს, ეს საშინელებაა. მაქვს შეგრძნება, რომ განათლება აკლია. თუმცა დღევადელ დღეს ეს არ მაკვირვებს, რადგან ასე ბევრი უკრავს – ტექსტისადმი ფუქსავატი დამოკიდებულებით. მე ამას დაუშვებლად მივიჩნევ. ეს ადამიანები, რომლებიც ასე კარგად გრძნობენ დღესდღეობით თავს, თუ დაწერდნენ, რომ ეს კლასიკური მუსიკა კი არ არის, არამედ არის ინტერპრეტაცია, ანუ გასართობი მუსიკა კლასიკური მუსიკის მიხედვით, კიდევ ნორმალური იქნებოდა. ასეთი არასერიოზული დამოკიდებულება მიუღებლად მიმაჩნია. ეს ცუდია დამწყები პიანისტებისთვის, რომლებიც ამას უყურებენ და ჰგონიათ, რომ ასეა საჭირო“.