მარკ ცუკერბერგი Facebook-ის ახალი ამბების პოლიტიკას ცვლის. ცვლილებების შედეგად ბიზნესების, ბრენდებისა თუ მედიის პოსტები გაცილებით უფრო ნაკლებად იქნება წარმოდგენილი სიახლეების ზოლში. პრიორიტეტი მეგობრებისა და ოჯახის წევრების პოსტებს მიენიჭებათ.
მარკ ცუკერბერგი იმედს იტოვებს, რომ ცვლილებების შემდეგ დრო, რომელსაც ადამიანები Facebook-ზე ატარებენ, მნიშვნელოვნად შემცირდება, თუმცა ის გაცილებით საინტერესოდ იქნება დახარჯული, ვიდრე დღემდე.
ცვლილებები Facebook-ზე რამდენიმე კვირაში ამოქმედდება.
კომენტარები