წინა წელთან შედარებით, 2015 წელს სარეკლამო ბაზარმა დაიკლო 9 504 000 ლარით, – ამის შესახებ ტელეკომპანია “კავკასიის” დირექტორმა ნინო ჯანგირაშვილმა პარლამენტის თავმჯდომარის ირაკლი კობახიძისა და მედიაორგანიზაციების წარმომადგენლების შეხვედრაზე განაცხადა, სადაც „მაუწყებლობის შესახებ“ კანონპროექტს განიხილავენ.
როგორც ნინო ჯანგირაშვილმა აღნიშნა, დღევანდელ შეხვედრაზე მოიტანეს რეალური მონაცემები სარეკლამო ბაზრის შესახებ, რომლის დროსაც იხელმძღვანელეს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის მიერ გამოქვეყნებული მონაცემებით.
„ჩვენ გავაკეთეთ მიმოხილვა 2014-2015-2016 წლების, ვინაიდან სარეკლამო ბაზრის კლების ტენდენცია 2015 წლიდან დაიწყო. სუფთა სარეკლამო ბაზრით მიღებულმა შემოსავალმა 2014 წელს შეადგინა 92 670 274 ლარი. კითხვის ნიშნები რომ არ ყოფილიყო, ამ თანხას გამოვაკელით პოლიტიკური რეკლამით შემოსული თანხა ტელევიზიებში. აუდიტის სამსახურში მხოლოდ ეს სახეობაა ცალკე გამოყოფილი და არ არის გამოყოფილი მაგალითად, რადიოებში შესული თანხა, თუმცა არ მგონია, რომ ეს ძალიან დიდი თანხა იყოს. გამოკლების შედეგად, სუფთა სარეკლამო თანხა პოლიტიკური რეკლამის გარეშე 2014 წლისთვის 91 456 910 ლარი დარჩა. ეს არის ყველა მაუწყებლისთვის (რადიო, ტელევიზია) სარეკლამო შემოსავალი. 2015 წელს ჯამური შემოსავალი ყველა მაუწყებლისთვის იყო 98 204 758 ლარი, უშუალოდ რეკლამის, სპონსორობის და ტელეშოფინგის გზით მიღებული შემოსავალი კი – 81 951 841 ლარი, ანუ წინა წელთან შედარებით, 2015 წელს სარეკლამო ბაზარმა დაიკლო 9 504 000 ლარით. არგუმენტი, რომ ეს იყო არასაარჩევნო წელი, არ გამოდგება, ვინაიდან როგორც გითხარით, ჩვენ წინა წლის მონაცემები წარმოვადგინეთ პოლიტიკური რეკლამის გარეშე ანუ 2015 წელს ბაზარზე ლარში დარამატული კლება იყო. სამწუხაროდ, ლარში იყო 9 მილიონი, ხოლო დოლარში ბევრად მეტი იყო“, – განაცხადა ჯანგირაშვილმა.