საზოგადოება აკვირდება აბსურდის თეატრს, როდესაც რადიკალური ოპოზიცია, კოლექტიური „ნაციონალური მოძრაობა“ ნიანგის ცრემლებით ცდილობს საზოგადოების ყურადღება მიიქციოს და თითქოსდა ფსევდოსიდუხჭირეზე საუბრობს, – ამის შესახებ დავით მათიკაშვილმა განაცხადა. იურიდიულ საკითხთა კომიტეტის თავმჯდომარის პირველი მოადგილე მიიჩნევს, რომ ამით ოპოზიცია მნიშვნელოვანი საკითხების გადაფარვას ცდილობს.
„ამ დროს დათვლილია, რომ ამ ვითომ სიდუხჭირის რეკლამირებაში ნახევარი მილიონი დოლარი გადაუხდიათ. ხომ სასაცილოა საზოგადოებისთვისაც? [ეს არის] მცდელობა, რომ საზოგადოების ყურადღება იმ მნიშვნელოვანი თემებიდან, რომელიც ჩვენი ქვეყნისთვის და მომავალი თაობისთვის არის მართლაც სენსიტიური, გადაიტანონ ისეთ საკითხებზე, სადაც ელემენტარულად ტყუილებს არ ერიდებიან“, – განაცხადა მათიკაშვილმა.
ნახევარი მილიონი დოლარი სოციალურ ქსელში დახარჯულ რეკლამებში – ამერიკელი პიარ-კონსულტანტის დავალებით მიმდინარე კამპანიის შესრულება და თავად როზნერის მომსახურება ოპოზიციას სოლიდური თანხა უჯდება.