ოპოზიციის მიერ დაქირავებული ამერიკელი პიარ-კონსულტანტის დავალებით სოციალურ ქსელში დაწყებულ კამპანიას, რომელიც საქართველოში ფასებსა და მოსახლეობის ეკონომიკურ მდგომარეობას ეხება, საზოგადოებრივი მოძრაობა „ხალხის ძალის“ წევრი გურამ მაჭარაშვილი ეხმაურება.
„ამ რეკლამასა და პიარში რომ ხარჯავენ ათიათასობით და ასიათასობით დოლარს იმისათვის, რომ მერე ხალხს აჩვენონ, თურმე ფასები დასარეგულირებელია ქვეყანაში, ეს ზუსტად იმას მიუთითებს, რომ ხალხი არც ადრე ახსოვდათ და არც ახლა ახსოვთ. უბრალო მანიპულაციებისთვის სჭირდებათ ეს“, – აღნიშნა მაჭარაშვილმა.
ნახევარი მილიონი დოლარი სოციალურ ქსელში დახარჯულ რეკლამებში – ამერიკელი პიარ-კონსულტანტის დავალებით მიმდინარე კამპანიის შესრულება ოპოზიციას სოლიდური თანხა უჯდება, ისევე, როგორც თავად როზნერის მომსახურება.
გახარჯული ფინანსების ოდენობის შესახებ ოფიციალური ინფორმაცია სოციალურ ქსელშივე იძებნება. ამ კამპანიის მიზანი ქვეყანაში ცხოვრების პირობების გაუარესების წარმოჩენაა.
სოციალურ ქსელში, როგორც ჩანს, გიორგი ვაშაძე და მისი ფინანსები ლიდერობენ – „სტრატეგია აღმაშენებლის“ ლიდერს სოცმედიაში რეკლამაზე 180 000 დოლარი აქვს გადახდილი. მეორე ადგილზეა „ლელო“, რომელმაც უკვე 100 000 დოლარი გადაიხადა. მესამე ადგილს იკავებს „ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა“ თითქმის 74 000 დოლარის ღირებულების რეკლამირებით. შემდეგ მოდის მამუკა ხაზარაძე 73 800 დოლარით, მას მოჰყვება „სტრატეგია აღმაშენებლის“ გვერდი დახარჯული 40 000 დოლარით. მეექვსე ადგილზეა „ლელოს“ ერთ-ერთი დამფუძნებელი ბადრი ჯაფარიძე – 27 000 დოლარით.
ჯამში რადიკალურ ოპოზიციურ პარტიებს 500 000 დოლარი აქვთ დახარჯული იმის რეკლამირებაში, რომ საზოგადოება დააჯერონ, თუ როგორ უჭირს ქვეყანას.