”ნუთუ ბაქრაძის და მელიას ნათელ ღიმილს ბოლოჯერ ვუმზერთ ბილბორდებზე?”, – წერს თეატრის მხატვარი შოთა გლურჯიძე სოციალური ქსელის პირად გვერდზე:
“ერთი ბილბორდი მაინც დავტოვოთ, აი, ის ვარაზისხევის სამება, ბაქრაძე ნიკანორში რომ გადადის და მერე ლიაკა ხოშტარიაში გარდმოედინება, როგორც ჯოკონდა, როგორც დანგრეული რეიხსტაგი, როგორც ბერლინის კედელი, როგორც სფინქსის ცხვირმოტეხილი ქანდაკება. ცუდად არ გამიგოთ, მხოლოდ როგორც სიმბოლო, სიმბოლო იდუმალი, ამოუცნობი, სევდანარევი დასასრულისა, The Doors-ის The End-ი!”, – წერს გლურჯიძე.
კომენტარები