„ქართული ოცნების“ თბილისის მერობის კანდიდატმა, კახა კალაძემ ტელეკომპანია „იმედის“ ეთერით, თბილისელებს ახალი ვებგვერდი- Tbilisistvis.ge წარუდგინა. საიტზე განთავსებულია დედაქალაქში ბოლო ოთხი წლის მანძილზე განხორციელებული 4 300-ზე მეტი პროექტი და მიმდინარე 380-მდე პროექტი.
„ამ საიტის შექმნის მიზანია მოსახლეობის ინფორმირება ყველა იმ პროექტზე, რომელიც თბილისში ბოლო 4 წლის მანძილზე განხორციელდა ან განხორციელების პროცესშია. ვებგვერდი შესაძლებლობას გვაძლევს, ვიხილოთ ინფორმაცია სხვადასხვა მიმართულებით, კონკრეტული უბნების მიხედვით“,-აღნიშნა კახა კალაძემ.
თბილისის მერობის კანდიდატმა ხაზი გაუსვა ამომრჩეველთან მჭიდრო კომუნიკაციის მნიშვნელობას, რისთვისაც, მისივე თქმით, სხვადასხვა სოციალური პლატფორმა აითვისა. „მოგეხსენებათ, ჩვენ ციფრული კომუნიკაციების ეპოქაში ვცხოვრობთ. ჩემთვის მნიშვნელოვანი ადგილი უჭირავს ადამიანებთან ურთიერთობას, რაშიც სოციალური ქსელი ძალიან მეხმარება. ამ გზით თბილისელებისგან ვისმენ მადლიერებას, კრიტიკას და ქალაქის განვითარების იდეებსაც. მასზე დაყრდნობით დავგეგმეთ ჩემი წინასაარჩევნო კამპანიაც. იმისათვის, რომ ხმა მიმეწვდინა ყველა თაობისა და განსხვავებული ინტერესების მქონე ამომრჩევლამდე, წავედით გარკვეულ რისკებზეც და სიახლეებზეც, რომელსაც მე არასდროს ვუშინდები. მგონია, ეს კამპანია განსხვავებული, კრეატიული, პოზიტიური და საქმეზე ორიენტირებული გამოგვივიდა, რასაც სამწუხაროდ ვერ ვიტყვით სხვა კანდიდატებსა და ოპოზიციის წარმომადგენლებზე. ნაცვლად იმისა, რომ მათაც გამოეყენებინათ ციფრული კომუნიკაციის სიკეთეები, ისინი იყენებდნენ ფეიკ ნიუსებისა და ზიზღის კამპანიას“, – განაცხადა კახა კალაძემ.